עורך דין מקרקעין בחולון

כמה עולים שירותיו של עו"ד מקרקעין בחולון

מתכוונים לבצע עסקה או פעולה במקרקעין בחולון והסביבה? אם כן, בוודאי ידוע לכם שלכל פעולה כזו חשוב לקבל ליווי מטעם עו"ד מקרקעין בחולון, כלומר עורך דין שזהו תחום התמחותו הבלעדי ושמאחוריו ניסיון בלתי מבוטל בנושא הרלוונטי עבורכם. יחד עם זאת, מה שכנראה אינכם יודעים בשלב זה הוא מהו שכר הטרחה שגובים עורכי דין מקרקעין בחולון. בשורות הבאות תקבלו הסבר על הנושא.

למידע נוסף לחצו כאן
מה משפיע על שכר הטרחה?

ראשית, חשוב להדגיש כי הליווי של עו"ד ממקרקעין בחולון הוא ממש בגדר חובה. יהיו אשר יהיו העלויות, הן מהוות חלק קטן ולרוב זניח מסכום העסקה. מאידך, הסיכונים לביצוע טעויות, להפסד של כספים רבים, לנפילות ותסבוכות, לעיכובים וטרטורים, הינם משמעותיים מאוד ללא ליווי משפטי. זאת אומרת, ששכר הטרחה של עורך דין מקרקעין בחולון בכל מקרה מצדיק את עצמו.

עורך דין מקרקעין בחולון
עורך דין מקרקעין בחולון

מעבר לכך, יש להבין כי לא קיים מחירון אחיד המחייב עורכי הדין העוסקים במקרקעין בחולון. אמנם, במקרים מסוימים קיימות המלצות של לשכת עורכי הדין, ומרבית בעלי המקצוע באמת עובדים בתוך טווח ההמלצות, אך הם אינם חייבים לעשות זאת. כפועל יוצא מכך, מדובר בשוק חופשי אשר בו כל עו"ד גובה את שכר הטרחה כראות עיניו, ולפי פרמטרים כמו המוניטין של המשרד ושיקולים כלכליים, אך חשוב לומר כי לא תמיד קיים קשר ישיר בין רמת השירות ובין שכר הטרחה המבוקש. מסיבה זו, חשוב לבחור בצורה שקולה ונבונה את משרד עורכי הדין מבחינת רמתו המקצועית, ניסיונו וטיב השירות, ורק בהמשך להשוות עלויות.

מעבר לכך, יש להדגיש כי קיימים הבדלים לא קטנים בעלויות שכר הטרחה בהתאם לסוג הליווי המבוקש ולטיב העסקה. כך למשל, ישנו הבדל משמעותי בין שכר הטרחה של הכנסת הסכם שכירות לדירה וליווי של עסקת מכר של דירה או בית בחולון, כפי שקיים הבדל בין פגישת ייעוץ אחת , ובין ליווי של דיירים המשתתפים בפרויקט התחדשות עירונית בעיר.

שכר טרחה הוגן ביותר

משרדנו מציע שכר טרחה הוגן ביותר לכל הדעות, המשקף את הניסיון הרב שמאפשר לנו לקדם במהירות ובנוחות עסקאות מכר למיניהן. כך למשל, בעוד ששכר הטרחה של עורכי דין אחרים על מכירת דירה בשווי 2 מיליון שקל בעיר יכול לנוח בין עשרת אלפים לשלושים אלף שקלים, הרי שאנו גובים חמשת אלפים שקלים בלבד – סכום קבוע לכל הדירות ולכל הלקוחות. למידע נוסף בנושא ולקבלת השירות במחיר הוגן וצודק, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורך הדין דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן