עורך דין מקרקעין בשרון

תחומי פעילות של עורך דין מקרקעין בשרון

מחפשים עורך דין מקרקעין בשרון? אם כן, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו וליהנות משירותיו של עורך דין בעל למעלה מ- 15 שנות פעילות בלבדית בעולם הנדל"ן. שירותי משרדנו מאופיינים ברמה מקצועית גבוהה ביותר, בקידום מהיר ויעיל של עסקאות, במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים, בחיסכון כספי, ובמענה אישי ואדיב. כמו כן, העלויות שלנו הינן נוחות והוגנות לכל הדעות, ואנו בהחלט מזמינים אתכם להשוותן לאלו של משרדים אחרים.

למידע נוסף לחצו כאן
במה עוסק עורך הדין?

בעולם הנדל"ן יש שורה ארוכה של פעולות, עסקאות ופרויקטים, ועורך דין מקרקעין בשרון עשוי לתת ליווי משפטי לכולם. כך למשל, בקניית דירה באזור השרון עורך הדין בוחן את המצב המשפטי של הנכס דרך הרישום בטאבו, המעמד ברשות מקרקעי ישראל, האם ישנן זכויות של צד שלישי, האם קיימות חריגות בנייה, האם ישנו שעבוד או עיקול, וכיוצא בזאת. עורך הדין גם יוצר את הסכם המכר של הדירה כך שיהיה תקף וחוקי, ובאופן המבטיח בצורה ברורה את האינטרסים של לקוחותיו. לדוגמא, שלבי התשלום בהתאם להתקדמות העברת הזכויות אל הקונה, הצהרות של המוכר לגבי תקינותו של הנכס, וכדומה.

עורך דין מקרקעין בשרון
עורך דין מקרקעין בשרון

זוהי רק דוגמא אחת לליווי של עורך דין מקרקעין בשרון, וישנן רבות נוספות. למשל, אם עורך הדין מלווה דיירים בפרויקט התחדשות עירונית, הרי שהוא ייצג אותם מול הקבלן ועורכי דינו, וישאף להגדלת התמורה והזכויות שיקבלו, תוך הקמת המנגנונים המשפטיים והכלכליים שיבטיחו זאת. בנוסף, עורך הדין יספק לדיירים מידע לכל אורך הדרך, יפתור סוגיות המתעוררות דרך דיירים סרבנים, ויעלה פתרונות לכל מחלוקת בין המעורבים בפרויקט – כמובן כאלו המשרתים את לקוחותיו.

לייעוץ וליווי עורך דין

לעוד פרטים ולקבלת ליווי מטעם עורך דין מקרקעין בשרון, התקשרו אל עו"ד דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן