עורך דין נדלן בראשון לציון

עורך דין נדלן בראשון לציון שגובה שכר טרחה הוגן

כפי שאתם בוודאי יודעים, כאשר מוכרים או קונים דירה יש להיעזר בעורך דין שילווה את העסקה, הן מצד הקונה והן מצד המוכר. אמנם, מדובר בהוצאה מחויבת המציאות שאיננה מהוה חלק משמעותי מעלות העסקה הכוללת, ועדיין הסכומים יכולים להיות משמעותיים. מכיוון שכל משרד עורך דין נדלן בראשון לציון גובה שכר טרחה שונה עבור השירות, חשוב להיות חכמים ולבחור משרד מנוסה, רציני ומומחה בעסקאות מכר, אשר מציע שכר טרחה הוגן, צודק ומשתלם. דוגמא מצוינת לכך מהווה משרדנו.

למידע נוסף לחצו כאן

כמה עולים שירותי עורך הדין

באופן עקרוני, שכר הטרחה של עורך דין נדלן בראשון לציון הוא פועל יוצא של שווי העסקה. בדרך כלל, העלות המקובלת היא בין 0.5% ל- 2% משווי הנכס הנמכר. כך יוצא למשל ששכר הטרחה על דירה בראשון ששווייה 1.5 מיליון ₪ יכול לנוע בין 7,500 ₪ ל- 30,000 ₪ כאשר לרוב העלות תהיה באמצע. ניתן לומר שככל שהעסקה יותר מורכבת לביצוע, כך האחוז משווי הדירה יעלה.  יש לציין כי אם מדובר בדירה שקונים מקבלן הרי שישנו שכר טרחה קבוע המגביל את עורכי הדין של הקבלן ל- 5,000 ₪, סכום שאותו הקבלן מגלגל לרוב אל הקונים. מאידך, אם הקונים לוקחים עורך דין מצידם, וזהו צעד חיוני, הרי שייצוגם מול הקבלן אינו מוגבל מבחינת שכר הטרחה.

עורך דין נדלן בראשון לציון

משרד שחושב אחרת

במשרדנו פועלים בגישה אחרת, וסבורים כי סכום קבוע של 5,000 ₪ מכבד גם אותנו וגם אתכם – הקונים או המוכרים. ללא קשר לשווי הדירה, זהו הסכום שניקח, והוא משקף את יתרוננו המקצועי המאפשר להתקדם עם עסקאות במהירות וביעילות רבה. עקב כך, אנו חוסכים בשעות עבודה ומגלגלים את החיסכון אליכם.

לעוד פרטים ולקבלת ליווי מטעם עורך דין נדלן בראשון לציון, התקשרו אל עו"ד דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן