עורך דין לענייני מקרקעין

דברים שחשוב לדעת על בחירת עורכי דין מקרקעין

עורכי דין מקרקעין מלווים ברמה המשפטית עסקאות ופעולות בנדל"ן, אשר בדרך כלל מערבות סכומי כסף גבוהים. בין היתר, עורך דין מקרקעין עומד בקשר מול הגורמים השונים הקשורים בעסקת המכר, בשכירות או בפרויקט, כמו רשות מקרקעי ישראל, הרשות המקומית והעירייה, וועדות תכנון ובנייה, רשם המקרקעין ועוד. לא פעם, עו"ד מקרקעין גם מייעץ ללקוחותיו בסוגיות המס הקשורות בעסקאות, בדגש על מס רכישה, מס שבח והיטלי השבחה, העשויים להגיע לסכומים לא מבוטלים. עקב המורכבויות המשפטיות והכספים המשמעותיים, חשוב מאוד לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ ומנוסה.

למידע נוסף לחצו כאן
כיצד לבחור את עורך הדין

כאשר בוחרים עורך דין דיני מקרקעין יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים. ראשית, יש לוודא שמדובר בבעל מקצוע שתחום פעילותו ומומחיותו הוא באמת מקרקעין, ולא מענפים אחרים של עולם המשפט. זאת מכיוון שענף המקרקעין מצריך בקיאות גבוהה בסוגיות רבות, המתבטאת במציאת פתרונות יעילים, בקידום עסקאות בצורה חלקה, בהתגברות על מכשולים, בחיסכון כספי, במניעת טעויות ותסבוכות משפטיות, ועוד. כמובן שחשוב לבחון גם את הוותק והניסיון של עורך דין לענייני מקרקעין, שכן בדומה לתחומים רבים גם כאן הניסיון עשוי להתבטא במתן שירות יותר אפקטיבי וללא שגיאות העלולות לעלות בזמן ובכסף.

עורך דין לענייני מקרקעין

אם יש לכם חברים וקולגות שיכולים להפנות אל עו"ד מקרקעין מומלץ, זהו צעד טוב בכיוון הנכון. רק חשוב לבדוק שהוא בעל ניסיון בתחום הספציפי והרלוונטי עבורכם, בין אם מדובר בעסקת קומבינציה או מכר פשוטה, פרויקט התחדשות עירונית, ביצוע פרצלציה וכיוצא בזאת. כמובן שחשוב לבחון גם את העלויות של אותו עו"ד לענייני מקרקעין, ולהשוות אותו לעלויות הממוצעות בשוק – שהן לא פעם אחוזים מסך העסקה. לא יזיק גם לרשום את שמו של עורך דין מומחה למקרקעין בגוגל על מנת להיכנס לאתר שלו, להתרשם מתחומי המומחיות ומהמלצות של לקוחות. אפשר גם לבדוק עוד פרסומים עליו בגוגל או ברשתות החברתיות, רק כדי לראות שאין לגבי ביקורות שליליות ולקוחות בלתי מרוצים.

מטבע הדברים, אם אין לכם עבור עורך דין מקרקעין המלצות, תיעזרו באינטרנט על מנת לאתר את בעל המקצוע. ושוב, יש להיכנס לאתרים לפי התוצאות ולהתרשם מהפרמטרים האמורים לעיל. גם אם בעל המקצוע מצהיר על עצמו כעל עורך דין מקרקעין הכי טוב בארץ, לא צריך למהר ולרוץ אחריו. התקשרו ובדקו את הנ"ל ונסו להתרשם מהתשובות שהוא נותן לשאלות בסיסיות שלכם ברמה המקצועיות. שימו לב גם לנינוחות והאדיבות של עורך הדין ושאלו לגבי טיב הליווי. למשל, האם אותו עוד מקרקעין ילווה אתכם או עו"ד זוטר ממשרדו, כיצד משפיע המוניטין שלו על שכר הטרחה, עד כמה הוא זמין ומעניק מענה ישיר לפניות שלכם, וכן הלאה.

לשירותי עורך דין מקרקעין וותיק ומנוסה

עורך הדין דרור אוסטפלד פועל בתחום המקרקעין באופן בלעדי כבר למעלה מ- 15 שנים, במהלכן צבר בקיאות מעמיקה וניסיון רב. הידע הרב של עו"ד אוסטפלד מתבטא בין היתר ביכולת לקדם עסקאות מכר בצורה מהירה ומדויקת ביותר, ודווקא בשל כך ולאור גישה שירות הוגן ללקוח, מציע המשרד עלויות נוחות במיוחד המתאימות לכל כיס. לעוד פרטים בנושא הנדל"ן שמעניין אתכם, ולקבלת ליווי משפטי מטעם עורך דין דיני מקרקעין, התקשרו אל עו"ד דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן