עורך דין מכירת / קניית דירה בפתח תקווה

החשיבות של עורך דין מקרקעין בפתח תקווה

תחום הנדל"ן כולל מגוון רחב של פעולות ועסקאות, אשר לרוב מערבות סכומי כסף בלתי מבוטלים. כמו כן, בהסכמי המכר, השכירות והפרויקטים מעורבים לא פעם היבטים משפטיים מורכבים, וכן גופים שיש לעמוד עימם בקשר החל בצד השני לעסקה, דרך העירייה והרשות המקומית, ועד למנהל מקרקעי ישראל, רשם המקרקעין, ועדות תכנון ובנייה ועוד. לכן, ישנה חשיבות רבה להסתייעות בעורך דין המתמחה בתחומי המקרקעין הרלוונטיים לכם, וכמובן שהדבר נכון גם אם הנכס מצוי בפתח תקווה.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מה עושה למענכם עורך דין מקרקעין?

תפקידו ופעולותיו של עורך דין מקרקעין בפתח תקווה משתנים בהתאם לסוג העסקה או החוזה המתבצע, ולהלן נביא מספר דוגמאות. דוגמא ראשונה היא של עורך דין למכירת דירה בפתח תקווה, המייצג את הקונה או את המוכר. בין היתר, תפקידו של עורך דין קניית דירה בפתח תקווה הוא לבחון את מצבו המשפטי של הנכס מכל היבטים, למשל רישומו בטאבו, מעמדו במנהל מקרקעי ישראל, האם יש בו חריגות בנייה, האם קיימות זכויות לצד שלישי, האם ישנם צווים ושעבודים וכן הלאה. בנוסף, עורך הדין בונה את הסכם המכר של הדירה באופן חוקי ותקף, תוך דאגה להתנהלות הדרגתית ונאותה של העסקה המבטיחה את האינטרסים של לקוחו. מדובר למשל בהצהרות לגבי תקינות הנכס מצד המוכר ושביעות רצונו של הקונה, בהעברת המסמכים הרלוונטיים, באופן התשלום לפי ההתקדמות וכן הלאה.

עורך דין מקרקעין פתח תקווה
עורך דין מקרקעין פתח תקווה

דוגמא אחרת היא של עורך דין נדלן בפתח תקווה המתמחה בכל הקשור לפרויקטי התחדשות עירונית. כך למשל, בפרויקטי תמ"א 38 לסוגיהם המתקיימים בפתח תקווה, עשוי עורך הדין לייצג את הדיירים מול הקבלן ולדאוג למקסום התמורה והזכויות שלהם, ולהקים מנגנונים המבטיחים זאת. עורך הדין גם מלווה את הדיירים עם מתן מידע, מתן פתרונות להתנגדויות של דייר כזה או אחר, וכן הלאה. עוד דוגמא נפוצה היא של עורך דין מקרקעין פתח תקווה העורך חוזי שכירות למען המשכירים, אשר מטרתם להבטיח את תשלום שכר הדירה, את השמירה על הנכס וכיוצא בזאת, ולהבהיר את המחויבויות והזכויות של שני הצדדים כך שהדברים יתנהלו על מי מישרים.

לייעוץ וליווי עורך דין

לעוד פרטים בנושא ולקבלת ליווי מטעם עורך דין מקרקעין בפתח תקווה, התקשרו אל עו"ד דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

 

 

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן