עורך דין צוואה בתל אביב

עורך דין צוואות בתל אביב והסביבה- טיפים חשובים

הזירה המשפטית הינה זירה רחבה המאגדת תחתיה מספר רב של תחומים אשר נדנים לרוב בין כותלי בית המשפט ועל פי הקבוע בחוק. תחום דיני המשפחה מתייחס לדיני הענף המשפטי הגדול ביותר, אשר עוסק בתורת המשפט בכל הנוגע לזכויות וחובות מתוקף מעמד אישי כמו גירושין, הורות, ירושות, צוואות ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן
הרבה מן התיקים המוגדרים כדיני משפחה, הינם תיקים רגישים במיוחד הדנים בנבכי חייהם ונפשם של בני אדם אשר נמצאים בצומת דרכים או איבדו את היקר להם מכל. עורך דין לענייני צוואות אינו מתפקד על תקן זה בלבד, אלא גם מלווה ומדריך באופן אישי את העותרים בשעתם הקשה.

אחד התחומים הסבוכים מחד ורגישים מאידך בדיני משפחה, הוא תחום הירושות והצוואות. כאן תפקידו של עורך הדין כמלווה מתעצם לאור כך, שמדובר באובדן חיי אדם ובתקופה רגישה מאוד בקרב הלקוחות. אי לכך ובהתאם לזאת, חשיבות בחירת עורך הדין במקרים אלו הינה קריטית וחייבת להיעשות לאחר בדיקה מקיפה והפעלת שיקול דעת.

למעשה, אופן בחירת עורך דין לענייני צוואות מתחלקת לשני סוגים של לקוחות. מחד, אלו שיבחרו לשכור את שירותי המשרד הקרוב אליהם ביותר מבחינה גיאוגרפית. למשל, אם הם מאזור המרכז הם יפנו לעורך דין צוואה בתל אביב או עורך דין צוואות במרכז.

מאידך, אלו שיתנו דגש לקריטריונים נוספים אותם מומלץ בחום לקחת בחשבון בתהליך קבלת ההחלטה כמו ניסיון רלוונטי בדיני צוואות וירושות, וותק בזירה המשפטית, רזומה, המלצות מהסביבה וכן הלאה.

עורך דין צוואות בתל אביב
עורך דין צוואות בתל אביב

פרמטרים חשובים לבחירת עורך דין לענייני צוואות

פניה לעורך דין בתחום דיני משפחה ככלל ודיני צוואות בפרט, זו אינה החלטה המתקבלת בקלות ראש. על מנת לדייק את תהליך קבלת ההחלטה, מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

  1. להיכנס לאתר האינטרנט של הפירמה- כל משרד עורכי דין המכבד את עצמו מתחזק אתר אינטרנט פעיל בו ניתן לקבל מידע ומושג ראשוני לגבי פעילות המשרד, רזומה, עורכי הדין הפועלים בו ועוד. רפרוף באתר יכול לאשר האם זהו משרד רלוונטי או שמא כדאי להמשיך בחיפוש.
  2. בדיקת התמחות הפירמה- במהלך לימודיהם באקדמיה, עורכי הדין נחשפים לכל תחומי הקשת המשפטית ובסופו של דבר, בוחרים להתמחות בענף מסוים ולעיתים אף בתחום אחד בלבד. ישנן פירמות רבות המתמחות בדיני משפחה אך, חלקן לא עוסקות כלל בדיני ירושה וצוואות- מה שלא מסייע לאלו העותרים למטרה זו.
  3. המלצות ממכרים- אומרים כי אין טוב ממראה עיניים וכך גם בעולם המשפטי, אין טוב מניסיון אישי. התייעצות עם בני משפחה / מכרים / חברים הנאלצו להיעזר בעורך דין בסיטואציה דומה יכולה לשפוך אור על ההליך ועל בחירת עורך הדין המתאים ביותר.
  4. קביעת פגישת ייעוץ ובדיקת עלויות משוערות- פגישת ייעוץ הינה צעד קריטי בתהליך הבחירה ויכולה למנוע אי הבנות, בעיות ותקלות בעתיד. בהתאם לכך, פירמות רבות מציעות אפשרות של פגישת ייעוץ עם עורך דין ללא התחייבות כספית. אחד הפרמטרים המרכזיים עבור רבים הינו עלות ההליך וכידוע, עורכי דין עובדים על פי שכר טרחה המשולם על ידי הלקוח. בפגישה אישית ניתן להבהיר את כל הנושאים המנהלתיים כמו זה ובמידה ואין התאמה בין שכר הטרחה המבוקש לבין המסוגלות הכלכלית של הלקוח, אין טעם בהמשך התהליך מול הפירמה.
  5. חיבור אישי- תחום דיני המשפחה חופף לסיטואציות רגישות ובמקרים רבים, אף עומד במרכז סכסוכים אישיים ומשפחתיים. חיבור אישי עם עורך הדין המטפל בתיק הוא הכרחי מאחר ועל הלקוחות לסמוך עליו באופן מלא על מנת שיוכל לבצע את עבודתו נאמנה. סכסוך בין העותרים לעורך הדין רק יערים עוד קשיים על תהליך מאתגר גם כך.

עורך דין צוואה ברמת גן - עו"ד דרור אוסטפלד ושות'

בחירת איש מקצוע לתחומים רבים מונעת משיקולים ריאליים ונעשית בקור רוח. בחירת עורך דין לדיני משפחה, בדגש על דיני ירושות וצוואות אינה אמורה להתקבל מאותם שיקולים בהכרח מכיוון ולא מדובר בהליך משפטי בלבד.

על הליווי כולו להתבצע ברגישות, אמפתיה, הכלה והבנה של עורך הדין בכל הנוגע אליכם כבני אדם מעבר להיותכם לקוחות.

עו"ד דרור אוסטפלד פועל מזה כ-20 שנה בזירה המשפטית ומספק מגוון שירותים משפטיים במקצועיות יוצאת דופן. משרדינו, דוגל ביחס אישי ומתן מעטפת רגשית ללקוחותינו תוך שמירה על אמינות ושקיפות ברמה הגבוהה ביותר.

ליצירת קשר וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות כספית, הינכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון- 03-5757367.

 

 

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן