שכר טרחה עורך דין חוזה דירה

שכר טרחה עורך דין חוזה דירה

חוזה דירה הוא ההסכם שבו מתחייבים המוכר והקונה זה כלפי זה לגבי העברת כל הזכויות והבעלות, ולעומתם העברת התשלומים בעבור הנכס במקביל להתקדמות. לא מדובר בהסכמים פשוטים מאוד מבחינה משפטית וכמובן שהם גם מערבים סכומים גבוהים של מאות אלפי ואף מיליוני שקלים. על כן, חובה לערוך אותם עם עורך דין המייצג את האינטרסים שלכם, דואג לעריכת הסכם חוקי ותקף, ומוודא כי אתם מקבלים תמורה בטוחה ונקייה משפטית לידיכם. מה התעריף שגובה עורך הדין עבור השירות? על כך בשורות הבאות.

אז כמה זה יעלה לנו?

במשרדנו התשובה ברורה ואחידה: 5,000 ₪ בתור שכר טרחה לעורך דין לחוזה דירה. יש לנו סיבות טובות, מוצדקות והוגנות להציע את התעריף הזה ועל כך נרחיב בהמשך. יחד עם זאת, במרבית המקרים האחרים התשובה לא תהיה ברורה, אלא תנוע בטווח מסוים. כך לדוגמא, לפי המלצת לשכת עורכי הדין מלפני כ- 20 שנה מקובל לקחת שכר טרחה העומד על בין 0.5% ל- 1.5% משווי העסקה. כלומר, אם מדובר בדירה שנמכרת בשני מיליון שקלים הרי ששכר הטרחה ינוע בין עשרת אלפים לשלושים אלף ₪, בהתאם לשיקולים שונים של עורך הדין. יחד עם זאת, גם גבולות ההמלצה הזו עשויים להיפרץ ולהגיע עד 2% משווי העסקה, כלומר ארבעים אלף ₪ בדוגמא שלעיל.

שכר טרחה עורך דין חוזה דירה
שכר טרחה עורך דין חוזה דירה

התעריף שלנו

כאמור, משרדנו מציע תעריף קבוע כשכר טרחה עורך דין לחוזה דירה, העומד על 5,000 ₪. כיצד הגענו לסכום הזה? ראשית, אנו רוצים להציע ללקוחותינו תעריף ברור וקבוע, בלי הפתעות ואותיות קטנות, כדי שיוכלו להיעזר בשירותינו בביטחון ובשקט נפשי. שנית, מפני שלדעתנו תעריף המבוסס על שיעור מסוים משווי העסקה אינו תמיד הוגן. אם נחזור לדוגמא שלעיל, ייתכן שהלקוח יצטרף להיפרד מסכום לא מבוטל של עשרות אלפי שקלים רק מפני שמדובר בנכס בשווי גבוה, ולמרות שמדובר בהסכם פשוט יחסית ללא מורכבויות מיוחדות המצריכות שעות עבודה רבות מעורך הדין. על כן, שכר טרחה קבוע שאינו קשור לגובה העסקה או למורכבותה נראה לנו הוגן כלפיכם.

שלישית, בוודאי תוכלו לראות שהתעריף שלנו נמוך יחסית למקובל בשוק, ויש בכך היגיון מקצועי. עורך הדין דרור אוסטפלד עוסק מזה 15 שנה באופן בלעדי בתחום המקרקעין ויש לו היכרות קרובה וכמעט אוטומטית עם חוזי דירות למיניהם. על כן, ביכולתו לבצע עבודה ברמה מקצועית גבוהה ביותר, וביתר דיוק, יעילות ומהירות מעורכי דין אחרים. ואם מאיתנו נדרשות פחות שעות עבודה, מדוע שלא ייהנו מכך גם לקוחותינו?

לקבלת ליווי משפטי

לקבלת שירותינו במחיר הוגן וצודק, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורך הדין דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן