עורכי דין מקרקעין מחיר

עורכי דין מקרקעין – מחיר והיבטים נוספים שראוי לבחון

עורכי דין מקרקעין מספקים ייעוץ, ליווי, סיוע וייצוג בקשת רחבה של פעולות והליכים המבוצעים מול צדדים ורשויות שונות, הקשורים כמובן בנכסי דלא-נייד. סביר להניח שכל עורך דין מבצע את מלאכתו נאמנה למען לקוחו, אולם כמו בכל תחום ישנם הבדלים בין בעלי המקצוע, המתבטאים בין היתר במידת הוותק והניסיון, בתעריפים שהם גובים וכיוצא בזאת. בשורות הבאות נבחן כמה מההבדלים האלו.

חשיבותו של עורך הדין

לפני הכל, יש להבין כי לא כל עורך דין מסוגל לספק מענה משפטי הולם עבור עסקאות ופעולות בנדל"ן. דיני מקרקעין הם עולם בפני עצמו הכולל קשת רחבה של חוקים, תקנות, תקדימים, פסיקות, תיקוני חוק וכן גופים מעורבים כגון עיריות ומועצות מקומיות, וועדות תכנון ובנייה מקומיות ומחוזיות, בתי משפט, וועדות ערר, רשות מקרקעי ישראל, הסוכנות היהודית, לשכת המקרקעין, המפקח על הבתים המשותפים, רשות המיסים ועוד. זאת בנוסף לאינספור הליכים פשוטים עד מורכבים שיש להכירם היטב ולהבין את המשמעות של כל צעד ופעולה בהם. על כן, עורך דין שאינו בעל מומחיות ספציפית בדיני מקרקעין יתקשה מאוד להעניק מענה משפטי הולם, והכתובת הנכונה במקרה זה היא עורך דין מקרקעין.

עורך דין צוואות בתל אביב
עורך דין צוואות בתל אביב

מה המחיר שגובה עורך דין מקרקעין

מצד אחד מדובר בשוק חופשי ולכן יציעו עורכי דין מקרקעין מחיר שונה עבור הליווי המבוקש. מצד שני, במקרים רבים ישנו טווח מקובל המומלץ על ידי לשכת עורכי הדין, או גם ללא המלצה מפורשת נשמר פחות או יותר על ידי מרבית המשרדים. כך לדוגמא, אתם עשויים לקבל מעורך דין מקרקעין מחיר שונה עבור רישום של מגרש או נכס, עבור רישום של דירות מגורים מקבלן, רישום של הערת אזהרה על נכס, טיפול בתביעה כנגד שוכרים שלכם, פיצול במקרקעין (פרצלציה), וטיפול בעניינים הקשורים לוועד הבית. גם תקבלו הצעות שונות לשכר טרחה עבור טיפול בנכסים בהוצאה לפועל, טיפול במשכנתאות, טיפול בעסקאות קומבינציה, בעסקאות רכישת דירה מקבלן ומיד שנייה, עסקאות מסחריות, ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית, עריכת הסכמי שכירות וכן הלאה.

התעריפים השונים מגלמים את המורכבות שמאפיינת את הפעולות השונות ואת משכן. כך לדוגמא, ברור שישנו הבדל בין ליווי פרויקט התחדשות עירונית לבין רישום דירת מגורים מקבלן, אולם גם בכל מקרה כזה יכולות להיות מורכבויות ספציפיות הדורשות יותר שעות עבודה – שאותן מגלם שכר הטרחה. בנוסף, יש משרדים המגלמים בשגר הטרחה שלהם את המוניטין, וזוהי זכותם – בדיוק כפי שזכותכם לבחור בהצעה הנראית לכם הוגנת, צודקת ומשתלמת ביותר.

 

מחיר הוגן, ראוי וצודק

אם תבחנו את שכר הטרחה שגובה משרדנו עבור פעולות שונות במקרקעין, ובפרט בהסכמי מכר דירות, לבטח תגלו שאנו מציעים מחיר הוגן, צודק ומשתלם עבורכם. מחיר זה מגלם מומחיות רבת שנית ובלעדית המאפשרת לנו לבצע פעולות ביתר יעילות ומהירות, מה שמשחק לטובתכם הן בזמן והן בעלויות. לקבלת שירותינו במחיר הוגן וצודק, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי דין מקרקעין דרור אוסטפלד בטלפון 050-5653668.

ישר לוואטסאפ

מדריך שחובה לקרוא לפני שרוכשים או  מוכרים דירה (חינמי)

דילוג לתוכן